.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فعالیت کمپوست نور و تنکابن مورد تایید نیست

مدیرکل محیط زیست مازندران گفت: فعالیت کارخانه‌های نور و تنکابن مورد تایید محیط زیست نیست.

به گزارش شمال نیوز هرمز محمودی‌راد امروز در گفت‌وگو با فارس با اعلام اینکه رفع معضل محیط زیستی زباله‌ها از دغدغه‌های استان است، یادآور شد: ساخت کارخانه‌های کمپوست و زباله‌سوز در این راستا صورت گرفته است.
وی با اعلام اینکه تاکنون قرارداد زباله سوز مازندران در سه شهر استان منعقد شده است، اظهار داشت: این کارخانه‌ها در شهرهای آمل، ساری و نور احداث می‌شوند.
محمودی راد با بیان اینکه زمین زباله‌سوز در آمل با بازدید نهایی تایید می‌شود، افزود: به دلیل اینکه زمین در شمال کشور کمیاب است پروژه‌ها دیرتر به نتیجه می‌رسد.
وی با اعلام اینکه زمین کارخانه زباله‌سوز آمل اگرچه در حریم رودخانه قرار دارد، تصریح کرد: این کارخانه از الزام‌های استان مازندران است و باید محیط زیست در این زمینه لحاظ شود.
به گفته محمودی راد، آب منطقه‌ای و محیط زیست این واحدها را با رعایت نکات لازم نظارت می‌کنند.
مدیرکل محیط زیست مازندران با اشاره به فعالیت واحدهای کمپوست در استان اظهار داشت: احداث واحدهای کمپوست بهشهر و قائمشهر در حال انجام است و این واحدها مراحل ساخت خود را طی می‌کند.
وی با تاکید بر اینکه واحدهای کمپوست در شهرهای نور و تنکابن فعالیت خود را آغاز کرده اند، افزود: اگرچه این واحدها در حال فعالیت هستند اما فعالیت آنها مورد تایید نیست.
محمودی راد با اعلام اینکه کارگروه استانی درباره فعالیت این واحدهای تصمیم‌گیری می‌کند، یادآور شد: این واحدها باید به استانداردهای موردنظر برسند.
وی با اشاره به روند احداث پالایشگاه نفت بهشهر یادآور شد: مکان این پالایشگاه در محدوده‌های مجاز از مناطق گردشگری و شهری دارد و مجوز آن نیز صادر شده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 3 بهمن 1390
سال 82کنارسدالیمالات کمپوست احداث کردن باقطع درختان ودر زمین که جنس خاک روس بوده

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.096 seconds.